Gedung Buku Online Terbesar Malaysia

 

Tuesday
Dec 12th
Novel UmumarrowKaki NovelarrowKN Cinta Ada Di Sini

KN Cinta Ada Di Sini


KN Cinta Ada Di Sini
Click here to enlarge
RM 40.00
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-0448- 84-8


Product: KN Cinta Ada Di Sini

Tajuk : Cinta Ada Di Sini
Pengarang : Sha Ibrahim
Penerbit : Kaki Novel
ISBN : 978-967-0448- 84-8
Mukasurat : 1312 Halaman
Status Stok : ADA

Kepulangannya ke pangkuan daddy dan abang-abangnya setelah 10 tahun terpisah membuatkan persaannya tidak menentu. Kerana amanat yang ditinggalkan oleh arwah mummynya menyebabkan dia terpaksa menagih semula kasih yang telah lama tidak disemai.

Edlynn Jasmin, namanya cukup indah bersesuaian dengan wajahnya yang begitu jelita. Berdarah kacukan Melayu-Inggeris-Cina dan sentiasa kelihatan 'stylo' kepada sesiapa sahaja yang melihatnya. Seorang gadis yang begitu obses dengan fesyen dan dunia tarian. Namun segala-galanya harus dilupakan setelah dia menjejakkan kaki ke villa mewah milik daddynya. Dia harus mengubah penampilan yang selama ini menjadi darah dagingnya. Semuanya gara-gara dia ingin menjadi individu yang berbeza. Tujuannya ke villa itu hanya satu. Ingin menagih semula kasih yang sudah lama dia dambakan.

Di villa mewah itu, misinya bermula. Dia cuba menagih semula kasih sayang dari daddy serta dua orang abangnya. Namun apa yang diharapkan tidaklah seindah seperti apa yang dia bayangkan. Kehadirannya di situ seakan-akan tidak diperlukan. Malah kewujudannya seperti langsung tidak diendahkan. Jelas dia memang dipulaukan oleh keluarga kandung sendiri.

"EJ? Siapa EJ? Adik bongsu kesayangan? Wait...wait...Adam, kita ada adik ke?" - ASYRAFF

"Macam ni sajalah, aku tak tahu kenapa daddy suruh kau datang sini, tapi apa yang aku tahu, aku dengan Asyraff tak pernah ada adik, kami tak pernah ada adik yang namanya apa tadi...Yes! Edlynn, nama dah moden tapi orangnya tak adalah moden mana pun," – ADAM

Lama-kelamaan hati Edlynn mula berbelah-bahagi. Dia mula goyah. Amanat mummnynya sedikit demi sedikit semakin dia dilupakan. Buat apa dia mengejar pada yang tidak sudi? Kenapa pula dia harus berubah semata-mata untuk insan yang langsung tidak menghargai dirinya? Sudah tiba masanya untuk dia tunjuk siapa dirinya yang sebenar. Biar semua terkejut. Biar semua makan hati. Dia bukan gadis lemah yang hanya mampu menelan apa saja perkara yang menghiris perasaannya.

“I know mummy...Jasmin tahu kalau mummy ada...mummy mesti marah dengan apa yang Jasmin buat sekarang ni. Tapi mummy tak ada. Buat apa Jasmin nak jaga hati mereka yang langsung tak ambil berat pada Jasmin. Kan best kalau mummy masih ada, dah tentu telinga Jasmin dah kena pulas sekarang ni. Dah tentu pipi Jasmin dah merah kena cubit kan?”- EDLYNN JASMIN

Mampukah Edlynn untuk berada di dalam villa itu? Apakah rahsia sebenar yang menyebabkan daddy dan mummynya terpisah? Adakah Maria mampu menjadi sebahagian daripada hidupnya walaupun dengan jelas wanita itu sangat membenci dirinya? Semuanya akan  terjawab dalam 'CINTA ADA DI SINI'.

“Selagi ia wujud dalam hati… selagi itulah rindu akan terus bersemi.”


Ask a question about this product


There are yet no reviews for this product.
Please log in to write a review.

Laman Utama Kedai-Buku Novel Umum Kaki Novel KN Cinta Ada Di Sini

Pilihan Penerbit ikut Kategori



Kategori Buku

Majalah
Al-Ustaz (0)
Haluan (1)
Sinergi (1)
Pengetahuan Am
Sejarah & Budaya (3)
Tokoh Negara (5)
Tokoh Dunia (1)
Perundangan Negara (1)
Novel Umum
Alaf 21 (35)
Ameen Books (4)
Buku Prima (32)
Creative Enterprise (5)
Fajar Pakeer (12)
Galeri Ilmu (8)
Idea Kreatif (1)
Intens Idea (1)
Jemari Seni Sdn Bhd (53)
Kaki Novel (53)
KarnaDya (3)
Karyaseni (99)
NB Kara (4)
PTS (34)
Koleksi Karya HAMKA (9)
Penulisan2u (36)
Anaasa Publication (17)
Cute Kreatif (6)
Dubook Press (10)
SR Publication (1)
Telaga Biru (8)
Lain-Lain Penerbit (17)
Novel Islami (6)
Novel Inggeris (0)
Novel Sains & Fantasi (4)
Novel Seram / Thriller (0)
Novel Sejarah Tempatan (5)
Novel Sejarah Islam (33)
Novel Ketenteraan (0)
Cerpen, Puisi, Komik, Grafik
Cerpen (3)
Puisi (0)
Komik & Grafik (11)
Remaja
Umum (10)
Panduan & Motivasi (2)
PTS (18)
KarnaDya (1)
Novel Remaja (0)
Siri Lela Zehan (1)
Kanak-Kanak
Umum (0)
Buku Aktiviti (1)
Belajar Membaca (1)
Flashcards (0)
Jawi, Arab, Quran (2)
Siri Islami (29)
Siri PTS (15)
Siri Ana Solehah (0)
Siri Pengembaraan Akif (0)
Islam
Umum (35)
Akidah & Kepercayaan (8)
Solat (13)
Puasa (7)
Haji & Umrah (13)
Quran & Hadis (10)
Dakwah (14)
Biografi (7)
Isu Semasa, Politik & Sejarah (34)
Nabi & Rasul (13)
Doa & Amalan (27)
Akhir Zaman (4)
Soal-Jawab (17)
Travelog (11)
Tarbiyah & Motivasi Diri (63)
Kewangan & Perundangan Islam (4)
Kekeluargaan
Wanita & Ibu (23)
Cinta & Perkahwinan (56)
Didik Anak (26)
Bakal Ibu (12)
Resepi & Makanan
Kompilasi Negeri & Bangsa (20)
Roti, Kek & Biskut (8)
Nasi & Lauk-Pauk (31)
Manisan & Kuih-Muih (9)
Recipes (English) (3)
Western (3)
Aneka (18)
Kanak-Kanak (0)
Dekorasi (1)
Sarapan (0)
Buahan & Jus (0)
Kompilasi Chef (3)
Pelbagai Mi (2)
Perayaan & Sambutan (6)
Kesihatan (1)
Hobi & Kemahiran
Gubahan & Hantaran (1)
Jahitan & Sulaman (0)
Fesyen (4)
Tumbuhan & Hiasan Laman (2)
Haiwan (1)
Seni Kreatif (0)
Music (0)
Sudoku (0)
Fotografi (5)
Buat Sendiri (DIY) (0)
Bisnes & Pengurusan
Usahawan (7)
Mula Bisnes (2)
Bisnes Konventional (7)
Internet Bisnes (11)
Jualan & Pemasaran (12)
Hartanah & Saham (6)
Motivasi Usahawan (11)
Kepimpinan (3)
Operasi & Pengurusan (0)
Pembangunan Kerjaya (6)
Pelaburan & Kewangan (6)
English Books (8)
Panduan
Umum (9)
English (5)
Kesihatan & Kecantikan (5)
Urus Masa (2)
Internet (0)
Kerjaya (4)
Urus Wang (17)
Penulisan, Penerbitan & Percetakan (3)
Motivasi
Umum (30)
Inggeris (1)
Pelajar (6)
Sekolah
Tahun 1
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (0)
Bahasa Arab (0)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 2
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (1)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (0)
Bahasa Arab (0)
Tahun 3
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Arab (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (1)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 4
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (2)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 5
Bahasa Malaysia (2)
Bahasa Inggeris (2)
Matematik (0)
Sains (1)
Bahasa Arab (0)
Pendidikan Islam (2)
Pelajaran Jawi (0)
Lain-lain Matapelajaran (3)
Tahun 6
Bahasa Malaysia (1)
Bahasa Inggeris (3)
Matematik (0)
Sains (2)
Pendidikan Islam (1)
Pelajaran Jawi (3)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tadika / Pra-Sekolah (3)
UPSR (0)
Tingkatan 1 (1)
Tingkatan 2 (0)
PMR (4)
SPM (1)
Pendidikan
Pendidikan Khas (0)
Kaunseling (0)
Bahasa dan Linguistik (0)
Pedagogi (0)
Prasekolah (0)
Cerita & Motivasi Guru (0)
Pengurusan Sekolah (0)
Panduan Aktiviti (1)
Penerbit Universiti
Umum (24)
Sains (6)
Kejuruteraan (4)
Alam Sekitar (8)
Islam (2)
Bahasa & Sastera (5)
Seni & Budaya (4)
Senibina (4)
Pendidikan (1)
Kesihatan & Perubatan (5)
Pengurusan (5)
Kamus & Bahasa
Bahasa Malaysia (0)
English (1)
Dwibahasa (1)
Peribahasa (0)
Simpulan Bahasa & Lain-lain (0)
Bahasa Arab (0)
Lain-lain Kamus (1)
Matematik (0)
Bahasa Indonesia
Al-Quran (3)
Pendidikan, Falsafah, Psikologi (1)
Novel (4)
Dakwah & Harakah (6)
Motivasi (5)
Wanita & Keluarga (3)
Ibadah (3)
Kematian & Akhir Zaman (5)
Buku-buku PROMOSI! Diskaun 20-70% (32)
KN Cinta Ada Di Sini
VirtueMart
Your Cart is currently empty.


Follow us on Twitter